Правила роботи Гарячої лінії Головбуха
0 800 211 124
Правила роботи сервісу
Для того щоб скористатися Гарячою Лінією Головбуха:
- зателефонуйте з мобільного за номером 0 800 211 124 в будь-який час;
- повідомте Ваші прізвище, ім’я та по батькові, а також код доступу (змінюється щомісяця, актуальний код редакція надсилає електронною поштою у листі-сповіщенні про вихід номера);
- поставте своє запитання — лаконічно та по суті.
ВАЖЛИВО
1. Експерт підготує відповідь на Ваше запитання та зателефонує Вам протягом 24 годин (за винятком запитань, що надійшли напередодні вихідних, святкових та неробочих днів — відповіді на них буде надано наступного робочого дня).
2. Експерт телефонуватиме Вам лише один раз ( у робочі дні з 9:00 до 18:00) — на той самий мобільний номер, з якого одержано Ваш запит. Якщо Ви не зможете відповісти на наш дзвінок, то отримаєте СМС-повідомлення про те, що ми не додзвонилися. У цьому разі, будь ласка, перетелефонуйте та поставте своє запитання ще раз.
3. Експерт не надає докладних консультацій. Консультація експерта міститиме стислу відповідь та посилання на статті з журналу «Головбух», де подано інформацію стосовно рішення робочих ситуацій, подібних до Вашої.
4. Будь ласка, викладайте запитання послідовно та лаконічно, спираючись на реальну робочу ситуацію. Не забувайте зазначати важливі для бухгалтерського обліку моменти: зокрема, систему оподаткування, статус платника ПДВ.
5. Ваше запитання має стосуватися бухгалтерського обліку та оподаткування. Експерт залишає за собою право не розглядати запитання поза межами означеної тематики.
6. Експерт журналу не консультує з питань експлуатації програмних продуктів, а також не здійснює розрахунки та не складає документи за запитами читачів.
Із радістю допоможемо Вам!