судова практика
податкові спори
Як довести ДПС і суду, що «підозрілі» послуги — реальні
Податківці не полюбляють послуг, адже вбачають у таких операціях лазівку і підозрюють, що вони фіктивні. Звісно, такі випадки трапляються, але і справжні маркетингові, рекламні й ІТ-послуги підприємства широко застосовують у господарській діяльності. Як відрізнити реальні послуги від фіктивних? У пригоді стане судова практика. Треба лише дійти з неї корисних висновків
Як довести в суді, що насправді придбали послуги для власної господарської діяльності? Чи достатньо лише актів виконаних послуг? Юрист проаналізує практику Верховного Суду і надасть слушні поради
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ