ефективний бухгалтер
особистий розвиток
Встигати все за шість годин допоможуть секрети мільярдерів
Головний секрет тайм-менеджменту — думати не про час, а про пріоритети, спиратися на правильні звички. Джобс, Трамп і Бренсон витрачають на роботу шість-сім годин і все встигають. У статті — корисні принципи роботи відомих керівників, які допоможуть бухгалтерові ефективно планувати робочий час
Поради від керівників, відомих у всьому світі, дорого коштують. Як Дональд Трамп завжди встигає зробити все заплановане? Як із користю витрачають свій час Річард Бренсон, Білл Гейтс та інші? Спробуємо з’ясувати. Отримайте демодоступ і скачайте шпаргалку «П’ять секретів успішних підприємців»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ