стаття 16 із 29
13
Квітень 2020року
організація діяльності
амортизація

Витрати в період карантину: чи можна перетягнути у податковий облік

Поширення коронавірусу COVID-19 та запроваджений через нього карантин змусили більшість підприємств змінити графік своєї роботи, скоротити діяльність. Декому навіть довелося її призупинити. З’ясуємо, як бути з витратами, що виникають у період карантину

Альона Лебедик , керівник групи експертів з обліку та оподаткування, ACCA DipIFR (rus)

Те, що підприємства вимушені піти на коронавірусний карантин, не звільняє їх від усіх витрат. Про те, як обліковувати витрати в період простою, і чи можна їх зберегти у податковому обліку, розповість експерт

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Під час карантину працюєте в офісі? Дотримайте порад від Держпраці
№ 13, 2020
Готуєте страви на замовлення? Перевірте свій код КВЕД