організація діяльності
амортизація
Витрати в період карантину: чи можна перетягнути у податковий облік
Поширення коронавірусу COVID-19 та запроваджений через нього карантин змусили більшість підприємств змінити графік своєї роботи, скоротити діяльність. Декому навіть довелося її призупинити. З’ясуємо, як бути з витратами, що виникають у період карантину
Те, що підприємства вимушені піти на коронавірусний карантин, не звільняє їх від усіх витрат. Про те, як обліковувати витрати в період простою, і чи можна їх зберегти у податковому обліку, розповість експерт
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ