стаття 24 із 26
6
Лютий 2019року
ефективний бухгалтер
секрети листування

«Я вас почув», або Як писати електронні листи партнерам, щоб вони не відмовляли

Анна Соснова , експерт із письмових комунікацій

ЧИТАЙТЕ У СТАТТІ

  1. Як написати лист, щоб домогтися результату
  2. Що пом’якшить негативний тон листування

Лише одне невдале слово в електронному листі — і ваша репутація та відносини із колегою під загрозою. Читайте, яких мовних кліше краще уникати у діловому листуванні

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Виправлення помилок у формі № Д5 Звіту з ЄСВ
№ 6, 2019
Віднімайте в умі за п’ять секунд