стаття 17 із 33
37
Жовтень 2024року
управління ризиками

Підписуємо документи в системі електронного документообігу, коли директор відсутній

Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків

Ірина Константинова , юрист-експерт із податкового обліку Експертус Головбух
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Курси гривні до іноземних валют, встановлені Національним банком України із 30 вересня по 4 жовтня 2024 року
№ 37, 2024
Як складати ПН та РК із 01.10.2024: алгоритм зі зразками